Dīzeļdegvielas izplūdes gāzu šķidrums (DEF) / AUS32 Eiropā un citos tirgos galvenokārt tiek saukts par AdBlue®. AdBlue®/DEF/AUS32 ir nepieciešama lielākajā daļā moderno ar dīzeļdegvielu darbināmo dzinēju agregātiem (transportlīdzekļi, kravas automašīnas, celtniecības iekārtas, dīzeļģeneratori utt.), izmantojot selektīvās katalītiskās reducēšanas (SCR) tehnoloģiju, lai samazinātu izplūdes sistēmas emitēto slāpekļa oksīdu (NOx) līmeni.
AdBlue®/DEF ir augstas tīrības pakāpes 32,5% urīnvielas šķīdums ūdenī, un to ir viegli lietot. Dīzeļdzinēji, kas aprīkoti ar SCR (Selective Catalytic Reduction) tehnoloģiju, spēj samazināt slāpekļa oksīdu emisijas no ar dīzeļdegvielu darbinājamiem transportlīdzekļiem.
AdBlue® šķīdums tiek izsmidzināts izplūdes gāzu plūsmā pirms katalītiskā reducētāja (SCR), lai samazinātu emitēto slāpekļa oksīdu (NOx) līmeni. Dīzeļdegvielas sadegšanas laikā radītais slāpekļa oksīds (NOx) tiek pārveidots par slāpekli (N2) un ūdens tvaiku, kā rezultātā tas samazinās ar dīzeļdegveilu darbināmo transportlīdzekļu slāpekļa oksīdu (NOx) emisijas līdz pat 85%. SCR (Selective Catalytic Reduction) tehnoloģija tiek plaši izmantota lauksaimniecības un mežsaimniecības mašīnās, autobusos un automašīnās ar dīzeļdzinējiem, vilcienos un jūras kuģniecības nozarē.
SCR sistēmas ir daļa no dzinēja spēka piedziņas konfigurācijas, un piesārņotāji vai piemaisījumi AdBlue ®/DEF var izraisīt SCR sistēmas darbības traucējumus vai pilnīgu tās darbības pārtraukšanu. Tādējādi ir svarīgi ievērot un uzturēt ISO 22241-1:2019 standartā minētos raksturlielumus un prasības. Mūsu laboratorija nodrošina pilna spektra un tūlītēju AdBlue ®/DEF testēšanas un analīžu klāstu, kas atbilst augstākajiem nozares standartiem.