CrossChem aicina darbā Tirdzniecības Pārstāvi

Tavos ikdienas pienākumos ietilps:

  • uzņēmuma interešu un tēla pārstāvība;
  • sadarbība telefoniski, e-pastos un klātienē ar esošajiem klientiem un jaunu klientu piesaiste;
  • sava darba koordinēšana, prioritāšu izvirzīšana un darba izpildes kontrole;
  • aktīva līdzdalība klientu dienās, izstādēs u.c. pārdošanas pasākumos;
  • darbs ar uzņēmuma CRM (klientu pārvaldes sistēma);
  • aktīva dalība uzņēmuma pārdošanas mērķu izpildē;
  • atskaišu veidošana un rezultātu prezentēšana.

Lieliski, ja:

  • esi komunikabls un pārvaldi latviešu, krievu un angļu valodas;
  • Tev patīk darboties komandā un sasniegt individuālus panākumus;
  • spēj plānot un organizēt savu darbu un sasniegt noteiktos mērķus;
  • Tev ir labas datorzināšanas un skaļs modinātājs, jo darbs sakās 8:00.

Sagaidām no Tevis:

  • vēlmi strādāt un saņemt algu lielāku nekā “prezidentam”;
  • darba pieredzi produktu/pakalpojumu tirdzniecībā ne mazāk kā 3 gadi;
  • precīzu uzdevumu izpildi, atbildību pret komandu un uzņēmumu;
  • iniciatīvu, spēju plānot un organizēt savu darbu;
  • B kategorijas vadītāja apliecību, jo būs daudz jābraukā pa Baltijas valstīm.

Piedāvājam Tev:

  • izaugsmes iespējas;
  • dinamisku ikdienas darbu ar dažādiem produktiem;
  • komandu no kuras var mācīties un atsaucīgus kolēģus

Informācijai:

Sazināsimies tikai ar kandidātiem, kurus aicināsim tikties klātienē. Ja Tev ir radušies papildus jautājumi, tad droši zvani: +371 2561 0214.

Iesniedzot CV, pretendents piekrīt personas datu nodošanai un apstrādei SIA “CrossChem” šī konkursa ietvaros. Papildus informāciju par personas datu apstrādi var iegūt SIA “CrossChem” mājas lapā https://www.crosschem.lv/privatuma-politika/

lv
en
lv
lv
en
lv