● Nodrošināt ikdienas biroja darbību un izcilu klientu apkalpošanu (pa e-pastu, telefonu un klātienē);
● Kvalitatīva dokumentu sagatavošana, nodrošināšana un uzskaite (pavadzīmes, rēķini, līgumi, u. c. dokumenti), kā arī personāla dokumentācijas kārtošana, noformēšana, uzskaite un glabāšana;
● Biroja ikdienas darba organizēšana (t.sk. viesu uzņemšana, dažādu biroja preču pasūtīšana, izdale un uzskaite, saimniecisko jautājumu risināšana);
● Palīdzēt dažādu biroja pasākumu, aktivitāšu un tikšanos organizēšanā;
● Atsevišķu vadības uzdevumu veikšana uzņēmuma saimnieciskās darbības jomā.
● Augstāko izglītību, taču vari būt arī students;
● Precizitāti, atbildību un iniciatīvu darbā;
● Pozitīvu attieksmi pret dzīvi, komunikabilitāti, prasmi strādāt gan komandā, gan individuāli;
● Ļoti labas latviešu valodas zināšanas, krievu valodu labā sarunvalodas līmenī, vēlamas angļu valodas zināšanas;
● Ļoti labas datorprasmes (MS Office), vēlamas 1C zināšanas;
● Zināšanas un izpratni par ISO 9001;
● Darba pieredzi Biroja administratores amatā;
● B-kategorijas autovadītāja apliecību;
● Sadarbspējīgu vakcinācijas sertifikātu
● Stabilu darbu un iespēju gūt profesionālu pieredzi Latvijas izcelsmes starptautiskā uzņēmumā;
● Darba algu pēc nodokļu nomaksas sākot no 900 EUR/mēnesī (no 1260 EUR/mēn.bruto) atkarībā no pieredzes un kompetencēm;
● Veselības apdrošināšanas polisi;
● Pierādot sevi, iespēju gūt bonusus un augt uzņēmuma ietvaros;
● Lielisku darba vidi un atsaucīgus kolēģus.
Lai pieteiktos vakancei, sūti savu pieteikumu uz info@crosschem.lv vai zvani +371 2662 4000, lai uzzinātu papildus informāciju.