CrossChem aicina darbā Biroja administratori

Tavos ikdienas pienākumos ietilps:

 Nodrošināt ikdienas biroja darbību un izcilu klientu apkalpošanu (pa e-pastu, telefonu un klātienē);

 Kvalitatīva dokumentu sagatavošana, nodrošināšana un uzskaite (pavadzīmes, rēķini, līgumi, u. c. dokumenti), kā arī personāla dokumentācijas kārtošana, noformēšana, uzskaite un glabāšana;

 Biroja ikdienas darba organizēšana (t.sk. viesu uzņemšana, dažādu biroja preču pasūtīšana, izdale un uzskaite, saimniecisko jautājumu risināšana);

 Palīdzēt dažādu biroja pasākumu, aktivitāšu un tikšanos organizēšanā;

 Atsevišķu vadības uzdevumu veikšana uzņēmuma saimnieciskās darbības jomā.

Sagaidām no Tevis:

● Augstāko izglītību, taču vari būt arī students;

● Precizitāti, atbildību un iniciatīvu darbā;

● Pozitīvu attieksmi pret dzīvi, komunikabilitāti, prasmi strādāt gan komandā, gan individuāli;

● Ļoti labas latviešu valodas zināšanas, krievu valodu labā sarunvalodas līmenī, vēlamas angļu valodas zināšanas;

● Ļoti labas datorprasmes (MS Office), vēlamas 1C zināšanas;

● Zināšanas un izpratni par ISO 9001;

● Darba pieredzi Biroja administratores amatā;

● B-kategorijas autovadītāja apliecību;

● Sadarbspējīgu vakcinācijas sertifikātu

Piedāvājam Tev:

● Stabilu darbu un iespēju gūt profesionālu pieredzi Latvijas izcelsmes starptautiskā uzņēmumā;

● Darba algu pēc nodokļu nomaksas sākot no 900 EUR/mēnesī (no 1260 EUR/mēn.bruto) atkarībā no pieredzes un kompetencēm;

● Veselības apdrošināšanas polisi;

● Pierādot sevi, iespēju gūt bonusus un augt uzņēmuma ietvaros;

● Lielisku darba vidi un atsaucīgus kolēģus.

Lai pieteiktos vakancei, sūti savu pieteikumu uz info@crosschem.lv vai zvani +371 2662 4000, lai uzzinātu papildus informāciju.

lv
en
lv
lv
en
lv